Gebruik van alcohol in beperkte hoeveelheden heeft geen invloed op de werking van Primolut. Primolut is een progestageen hormoon. Progesteron wordt ook door je lichaam zelf aangemaakt. Ook hierop heeft alcohol geen effect.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alcohol gebruik wordt in de bijsluiter helemaal niet genoemd dus je kunt alcohol gebruiken als je Primolut gebruikt. Ik zou de Primolut niet met alcohol doorslikken dat lijkt me teveel van het goede alhoewel het in de bijsluiter niet afgeraden of verboden wordt.
Maar deze vragen moet eigenlijk bij het gesprek in apotheek dat de eerste gevoerd wordt aan de orde komen.