werken dieetpillen die je gewoon bij de drogist kan halen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, het kan wel even lijken of ze werken, maar als je stopt, dan ben je in een mum van tijd, 2 keer zo zwaar als toen je begon, niet beginnen aan die rommel.
http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/gezondheid/overig/dieet-pillen-werken-kruidvat-etos.423895
Ritsuka
10 jaar geleden
Nee
Ritsuka
10 jaar geleden
Redelijk gezond eten, op porties letten (niet te veel en niet te weinig) en voldoende bewegen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Licht aan welk merk! Welke stof. Ik heb zelf alli gebuikt apotheek werkte wel goed, geen drogist.
Goede begeleiding erbij.. Wil je zelf gaan gebruiken, welke bmi?
Alli is vanaf 28 .

Antwoorden (4)

Nee,dit soort pillen zijn allemaal onzin,het enige dat helpt is normaal eten en meer beweging.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die werken alleen als je erin geloofd....
Beste is 3 maaltijden per dag, 2 liter water, elke dag een blokje om in de buitenlucht.
Als je doel is een lege portemonee, ja, dan werken ze. Om af te vallen absoluut niet, hoe mooie verhalen je ook lezen mag. Wel kan het zijn dat je bepaalde tekorten hebt in je voeding waardoor je trek blijft houden, dat kun je dan vervangen door een pil, maar beter is je voedingspatroon aan te passen. Pillen die maagvulling zijn zijn ook nog eens slecht voor je, op lange termijn lost dit het probleem zeker niet op. Kijk vooral naar wát je eet, hóe je eet en misschien ook wel waaróm je eet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja en nee.
Je moet geen wonderen van dieetpillen verwachten. Als je dieetpillen slikt en daarom minder nadenkt over wat je eet (bijvoorbeeld omdat je die pillen toch hebt elke werkdag een vette bek in plaats van twee keer per week) dan schiet je er niets mee op.

Er zijn echter pillen die wel degelijk doen wat ze beloven. Ik ben momenteel zelf bezig met een experiment waarbij ik een gewichtsverliesproduct uitprobeer en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. Ik zal de naam van het product hier niet noemen, want tja..dit is mijn eerste post. Zometeen denken ze nog dat ik een spammer ben :D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, die werken niet, maar ze kunnen wel helpen. Wat ik daarmee bedoel is dat ze op zichzelf geen effect hebben, maar dat ze je bewuster kunnen maken van wat je eet. Met het innemen van zo'n pil ben je onbewust bezig met je eetgedrag, wat er toe zou kunnen leiden dat je minder/gezonder eet. Een soort placebo-effect dus eigenlijk.
De enige echte manier om af te vallen is heel simpel gezegd meer calorieën verbranden dan je binnen krijgt. Meer bewegen en minder eten dus.