wat is een goede prijs voor rilatine 20 gr 20 CAPS

Ik ben in het buitenland en mijn voorraad rilatine die ik nodig heb om mijn ADHD onder controle te houden geraakt leeg, nu heb ik hier al gevraagt naar rilatine en het lijkt me hier wel wat duurder dan in belgië. Nu zou ik willen weten wat eigenlijk een normale prijs is voor rilatine 20 gr 20 CAPS. Kunnen jullie mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

De officiële prijs voor 30 stuks Ritalin/Ritaline van 10 gram ligt tussen de 6.42 en 7 euro, binnen de benelux althans.

En het is strafbaar om Ritalin/Ritaline zonder recept te kopen, in België en Nederland. Is er niet een mogelijkheid een arts te raadplegen in het land waar u zich bevind? Als u Ritalin/Ritaline zwart koopt kan dit ernstige schade voor uw gezondheid hebben.

Zie: http://www.ritalin-adhd.nl/artikelen/ritalin-kopen-info/de-prijs-van-ritalin.htm
http://www.ritalin-adhd.nl/artikelen/ritalin-kopen-info/ritalin-kopen-zonder-recept-is-strafbaar.htm