Wat voor vloeistof is dit, en waar kan ik het kopen? Op het etiket staat Kwinten Dentol 100ml.

Hallo,
Mijn vader heeft veel last van aftes en haalde hier in de buurt altijd een flesje met een soort vloeistof erin (zie foto) hier moest je mee spoelen. Helaas is de vrouw die dit verkocht overleden. Weet iemand waar ik deze vloeistof kan kopen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een Engelse site kan ik vinden waar Dentol een merk 'mouthwash' is, dus een antiseptische mondspoeling.
Je zou bij de apotheek of drogist Corsodyl mondspoeling kunnen halen.
Amadea