me rechterwang voelt gevoeloos aan wat kan dit zijn?

sinds een week bezig met fucidin creme(krentenbaard) en omdat dat niet hielp een antibioticakuur van flucloxacilline. nu heb ik dus een doof gevoel gekregen aan me rechterwang. kan dit zijn door de creme of?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Krenten baard kan werken op de zenuw spieren ,dus het is best mogenlijk dat je
daar dat dove gevoel van kan krijgen,maar voor de zekerheid zou ik even een belletje geven aan de assistend van je huis arts ,ik denk dat zij je dat zo kan vertellen.
En anders vraag ze je wel even langs te komen.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat het verstandig is om dit met een huisarts te bespreken. Verder is het verstandig om de bijsluiter van het smeerproduct te lezen, want daar staan de mogelijke bijwerkingen vaak wel in benoemd. Succes!