Bestaat er ook een medicijn,behalve nicotine pillen, die het trek hebben in roken op een of andere manier verminderd? En die weinig geld kost?

Nu kan ik met geen mogelijkheid stoppen, als ik dat doe krijg ik aanvallen van zweten en hyperventilatie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Overleg met je huisarts of je champix Voor geschreven krijgt. Zorgt er voor dat de hersenen een prikkel krijgen die zegt ik heb al voldaan aan mijn behoeftes. Oke er zijn wel enkele bijwerkingen maar, niet zo erg als roken. Die bijwerking is dood gaan toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
soms helpt één hypnosebehandeling al voldoende, als je een aanvullende verzekering hebt, zit daar ook vaak een stuk alternatieve geneeswijze bij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nadeel van Champix is inderdaad dat het prijzig is. Heb het ooit geprobeerd maar bleek ook nog niet helemaal toe aan stoppen met roken.
Er is nog een medicijn zoals Champix, dat heet Tabex. Is echt veel voordeliger dus voor mensen die willen stoppen en wat hulp nodig hebben raad ik echt tabex aan. Geloof dat het zonder nicotine is! Werkt op je hersens.
Meer kun je lezen op internet. Even googlen op tabex of cytisine. Proberen zeker waard hoor.
Ik ben inmiddels een halfjaar rookvrij. Echt een opluchting en voel me afgekickt. Nooit meer behoefte aan een sigaretje.
Succes..
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zelf ben ik gestopt met lasertherapie. Hierbij laseren ze op een paar punten op je lichaam, en dat zorgt ervoor dat je trek in nicotine ernstig verminderd en ook je afkickverschijnselen worden minder. En dat wat je vraagt over weinig geld.. Roken is duur, dus je verdient het sowieso op termijn terug.