Kan je van een zetpil winderig worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.8K
Ritsuka
11 jaar geleden
Wat voor soort zetpil? Paracetamol of iets anders?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ook een gewone bijwerking zijn van een medicijn Bijvoorbeeld
Diclofenac zetpillen
Darmklachten: diarree, verstopping en winderigheid.

Het beste antwoord

Je hebt standaard als je een zetpil in hebt gebracht het gevoel dat je een wind moet laten als reactie op het feit dat er "iets" zit. Niet aan toegeven dus! Als je een hele tijd na de zetpil winderig wordt, kan het een bijwerking van het medicijn zijn, maar dat zou dan in de bijsluiter moeten staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, dat zou een bijwerking kunnen zijn. Hiervoor moet je kijken in de bijsluiter. Daar staan altijd mogelijke bijwerkingen in opgenomen.