wat kan je er tegendoen? haren op armen eigenlijk overal op lichaam zijn ontzettend lang en staan rechtop, ziet er niet uit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je kunt het accepteren zoals het is ; vermoedelijk ben je de enige die het echt opvalt en zich er ook aan ergert.

Je kunt ook de levenslange, minimaal wekelijkse strijd aan met het haar en proberen het weg te scheren, te harsen, te epileren of op welke manier dan ook te ontharen, met tussendoor de onvermijdelijke stoppels.

Soms, als de haren ECHT donker zijn, is er de mogelijkheid ze te laten lazeren Dat is echter erg kostbaar, en eigenlijk alleen een goede keus bij haar dat op zichtbare plaatsen zit zoals het gezicht.

De eerste optie is verreweg de makkelijkste, goedkoopste en gezondste optie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een (thuis) laserapparaat wat je kunt gebruiken en wat behoorlijk effectief schijnt te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overdreven veel haargroei wordt ook wel hirsutisme genoemd. Hiervoor kun je terecht bij een dermatoloog, die je eventueel medicijnen zal voorschrijven om de groei te minderen.
Heb je niet overdreven veel haargroei dan volstaan de hierboven al gemelde methodes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen idee of je een man of vrouw bent. Vrouwen met overbeharing op zichtbare plekken zoals in het gezicht kunnen zich laten laseren. De zorgverzekering vergoed het dan of misschien een gedeelte. Even kijken hoe je verzekerd bent en of je recht hebt op vergoeding.

Succes !