Tot wat voor ernstige complicaties kan een ruggenprik leiden? (Zie uitleg)

Van de week was op het nieuws dat een ruggenprik tot ernstige complicaties kan leiden, maar ik heb niet gehoord wat voor ernstige complicaties? En zijn dat dan complicaties die je vrijwel meteen na zo'n ruggenprik kan krijgen of jaren erna? Heb zelf ook in het verleden is een keer een ruggenprik gehad.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

de verdoving kan de verkeerde kant opgaan dat is bij een kennis van me gebeurt... kon hij niet meer ademen en zn hart stopte ermee. na een paas spuiten antropine en nog wat is het weer goed gekomen.!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Infecties als er bacteriën met de naald meekomen kunnen ontstaan. Ook kan er een lek ontstaan door het gaatje dat is geprikt en waardoor het vocht dat in de hersenen en ruggemergkanaal zit wegloopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ray, weet jij misschien waar ik meer kan lezen over dat lekkende gaatje, want mijn dokter zegt dat dat niet kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek op lekkage na ruggenprik of liquorlekkage ruggenprik. Het kan wel degelijk en komt heel af en toe voor.