Hoelang duurt het voordat een tablet lorazepam 50mg is uitgewerkt??

Als je overdag of 's avonds af en toe een tablet neemt hoelang duurt het voordat deze uitgewerkt is.
Dus dat je niet meer suffig of slaperig bent.

Toegevoegd na 12 minuten:
En als je twee tabletten inneemt, is de uitwerktijd dan verdubbelt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (3)

Lorazepam is kortwerkend. Het is een inslaper. De halfwaardetijd is 3u.
Na 6 u zou je er niets meer van mogen voelen.

Toegevoegd na 1 uur:
Uitbreiding: als je 2x zoveel neemt, zal het 2x sterker werken, maar de tijd dat het uitgewerkt is, is nagenoeg even lang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Effect
Binnen één uur na inname wordt u rustiger. Dit effect houdt acht tot twaalf uur aan.

Na enkele weken is er kans dat u afhankelijk bent geworden van het medicijn. U merkt dat aan ontwenningsverschijnselen als u niet meer slikt, zoals angst, hoofdpijn, spierpijn, slapeloosheid, rusteloosheid en geïrriteerdheid. Gebruik dit middel daarom niet langer dan enkele weken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag toch van een 6-tal uren spreken.
fremar
12 jaar geleden
fremar
12 jaar geleden
nee,dit blijft ongeveer de zelfde tijd of ietsje langer omdat je dan wel dieper gedempt bent geweest.