Is er ook een middel (zalf) tegen krentebaard die je gewoon in de drogist kunt kopen?

Optie twee: is er ook iets natuurlijks voor te koop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.5K

Antwoorden (3)

Zovirax
helpt goed, en is gewoon bij de drogist te koop. Iets natuurlijks zou ik niet weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je krentenbaard is zo besmettelijk, en zo,n rottige uitslag dat ik hier nooit zelf aan zou gaan dokteren.
Maak morgen ff een afspraak bij je dokter, dan ben je er zo van af.
Beterschap.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Hier moet je niet zelf aan gaan dokteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, wat het beste (en het snelst) helpt is een zalf met antibiotica, en die kan alleen de dokter voorschrijven.
Ik gebruikte vaseline.. hielp ook goed