Welke middelen kunnen helpen bij het (tijdelijk) terugkrijgen van het reukvermogen?

Ik doel niet op antibiotica kuren. Het reukvermogen is al twee maanden weg, waardoor ik niet meer kan genieten van eten en drinken. Dit heeft niets te maken met een verkoudheid. (overigens ook niet door roken, verkeersongeluk, ernstige infecties etc. Maar gewoon door ouderdom denk ik)

Mijn (inmiddels) overleden moeder kreeg hier op latere leeftijd ook last van en had toen een middel ontdekt die ze innam vlak voor het eten, waardoor ze weer goed kon proeven. Dit viel
Dan na een paar uur weer weg. Jammer genoeg kan ik niet achterhalen wat voor middel dit was.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

er gaat een verhaal dat er in de verenigde staten een onderzoek was gedaan naar het gebruik van medicinale marihuana en een van de bijwerkingen was dat het reukvermogen verbeterde voor een korte periode.