Toevallig kwam ik dit tegen. Je moet zelf maar even kijken wat
in jouw situatie voordeliger is:

Drie verzekeraars vergoeden Concerta wel omdat zij vinden dat u zelf uitmaakt welke medicijnen u wilt slikken.

* Vergoeding door De Amersfoortse

Vergoeding merkmedicijnen - zoals Strattera en Concerta - tot € 500,- per jaar per persoon vanuit de aanvulling Optimaal. De aanvulling Uitgebreid vergoed € 250, per persoon.

Kinderen zijn gratis verzekerd op de (hoogste) aanvullende verzekering van de ouders. Ieder kind heeft dus recht op deze vergoeding en natuurlijk ook de ouders.

* Vergoeding door Stad Holland 2012

Stad Holland vergoedt 100% vanuit de aanvullende verzekering De Luxe premie 2012 € 102,50 ( inclusief tandartsverzekering ). deze aanvullende verzekering is duur maar vergeet niet dat ook de tandarts perfect is verzekerd, en orthodontie ook 100% wordt vergoed. Deze verzekering is een uitkomst voor mensen die hoge zorgkosten hebben en niet willen inleveren op zorg en kwaliteit van leven.

De basisverzekering 2012 kost € 103,50. Uw totale premie komt in dit geval op € 206,- per maand maar dan heeft u ook een absolute topverzekering inclusief o.a. tandarts, orthodontie, fysiotherapie en brillen.

* Vergoeding door ONVZ

ONVZ vergoedt tot maximaal € 4540,- per jaar vanuit de aanvullende verzekering Optifit € 32,85. Alleen heeft ONVZ vooraf medische selectie. De kans bestaat dat u wordt afgewezen. Wellicht heeft de medisch adviseur aanvullende vragen dan neemt hij/zij contact met u op.