ik heb een mirena spiraaltje en zit nu in de periode dat ik ongesteld moet worden ,,is het normaal dat ik verek van de pijn?

ik heb een mirena spiraaltje en zit nu in de periode dat ik ongesteld moet worden ,,is het normaal dat ik verek van de pijn? ik heb dit spiraaltje nu 2 mnd, en verek van de pijn in mn lies, de eerste keer had ik het ook en de dokter zei dat mn lichaam er aan moet wennen, maar we zijn nu een maand verder en heb het nu weer ,,
steeds hele gemeene steken rechts in mn lies, het doet zn pijn dat ik helemal inj elkaar kruip van de pijn ,, is dat normaal??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

Bij het mirena spiraaltje hebben sommige vrouwen veel pijn bij de menstruatie, voornamelijk buikpijn en buikkramp. De werking bij menstruatiepijn kan wat langer op zich laten wachten. Meestal duurt het enkele maanden voordat je verbetering merkt.
Bij twijfel altijd een arts raadplegen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daar zelf nooit zo last van gehad. Ik ben erg tevreden over de Mirena en heb het diverse vriendinnen aangeraden. Heb van geen van hun gehoord dat ze dit hadden.

Ik vind het raar dat het pijn in je lies doet!
Het lijkt mij niet normaal en ik zou er toch maar weer mee naar een dokter gaan.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik besef dat dit een heel subjectief antwoord is, ik weet niet of je er wat aan hebt.

Maar nogmaals: heel raar dat het in je lies zit, had je vroeger ook last van pijn in je lies als je ongesteld was?