Cranberry is schijnbaar goed voor je blaas, maar je hebt ook cranberry met d mannose, heeft iemand ervaring met beiden? wat is het beste

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Cranberry met d-mannose is inderdaad nog beter..
De d-mannose zorgt ervoor dat de bacterien in je blaas, die de blaasontsteking veroorzaken, gelijk worden afgevoerd als je plast.
De pillen waar alleen craberry in zit, kun je dus preventief, dus elke dag gebruiken. Die met d-mannose kun je gebruiken als je ook echt blaasontsteking hebt.

Tip: heel veel water drinken als je blaasontsteking hebt! Daar gaat het vaak ook al van over!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ik nog wel eens een blaasontsteking heb gehad, koop ik ze om en om en ik heb veel minder blaasontstekingen dan vroeger.