Hoe kom ik van mijn chemosis af? Chemosis is een zwelling van het oogwit.Ik heb het gevoel dat ik de enige ben in Nederland met deze kwaal.

Ik heb deze zwelling al bijna een jaar in het linker oog,de oogarts in het VU ziekenhuis weet het ook niet meer denk ik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Als de oorzaak niet bekend is (allergie? uitdroging? wrijven? infectie?), is behandeling ook lastig vermoed ik. En als je oogarts het al niet weet...

Op http://www.oogartsen.nl/ kun je links vinden naar gespecialiseerde ziekenhuizen, misschien kun je daar verder mee komen.

Beterschap!