Is het mogelijk om aan 2 verschillende maten MBT schoenen te komen en maar 1 paar afrekenen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
itsme
13 jaar geleden
als je linkervoet groter is dan je rechtervoet, wat doe je dan met de kleine linkerschoen en de grote rechterschoen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zeker, dit is niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jouw vraag is een beetje vreemd gesteld. Ik dacht dat je 2 keer 2 schoenen wilde meenemen en slechts 1 paar wilde afrekenen. Knap dat andere mensen dat zomaar begrijpen.

Antwoorden (2)

Het is mij wel gelukt, bij de Fietsgigant in Den Ham.
Er zaten in heel veel dozen al schoenen met verschillende maten. Dat ontdekte ik toen ik aan het passen was.
Toen ben ik ook maar brutaal met mijn doos met twee verschillende maten naar de kassa gestapt.
Daar keken ze niet eens in de doos (nog niet eens om te zien of ik de schoenen die er op de doos stonden er wel in had zitten)....

Maar normaliter kan dit niet, ik heb het destijds bij meerdere fietswinkels gevraagd. Sterker nog: bij twee kassa's kwam ik een persoon tegen die dat ook graag zou willen omdat hun voeten ook één of meerdere maten scheelden... Zou best wel een gat in de markt zijn, schoenen per stuk, maar wel per paar kopen (dus wel 2 dezelfden tegelijk moeten kopen, maar daarin 2 maten hebben...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb die vraag ook ooit gesteld op Goeie Vraag.be en heb van iemand een tip gekregen dat er in Utrecht zo'n winkel is. (helaas geen adres)
ze kijken wel in collecties van vorig jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas heb ik hier niets aan.