te korte hamstrings heeft iemand ervaring?

hallo ik heb te korte hamstrings nu word ik doorverwezen na amsterdam wat best wel een eind rijden is.
ik wou vragen of iemand hier ook last van heeft en wat ze kunnen doen bijvoorbeeld operatie? scootmobiel?
ik kom bijna niet meer vooruit met lopen is zwaar en vaak zijn me benen overbelast waardoor of me benen trillen of ik letterlijk kruip van de pijn of dat me gevoel weg is voor paar seconden
kan iemand me aub hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zelf ook te korte hamstrings en loop daardoor met m'n knieën erg naar voren. En kan niet zitten met m'n benen recht vooruit. Maar het is niet zo erg als bij jou.
Ik wens je veel succes in ieder geval! En ik hoop dat de therapie zal helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon omdat je iemand ben met ervaring geef ik je toch het beste antwoord :)

Andere antwoorden (2)

Mijn advies luidt: Ga naar een oefentherapeut Cesar. Deze zal je spieren doormeten en je zowel leren om te gaan met lopen, kracht en coördinatie en mobiliteit. Met betrokkenheid van de patiënt is is een hoop aan te doen!

Toegevoegd na 56 seconden:
Tweede is moet hier zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een operatie n.a.v te korte hamstrings is wel heel rigoureus. Ben je door je huisarts verwezen, en met wat voor reden moet je helemaal naar Amsterdam? Een oefentherapeut of fysiotherapeut bij jou in de buurt kan jou waarschijnlijk ook heel goed helpen.

Simon.
www.optimaalsporten.nl