Wat kan dit zijn wat net uit me vagina kwam?

Wat kan dit zijn
Ik hebt gisteren heffing buik pijn onder en misselijk

Weet jullie wat is dit

Picture for question
2 maanden geleden
11.5K
Ritsuka
2 maanden geleden
Hoe oud ben je? Je stelt dit in categorie zwangerschap. Heb je sex gehad?
Ster10
2 maanden geleden
27 jaar en nee ik hebt gisteren niet sex gehard ik vroeg of of ik me eisprong krijgt ik ben niet ongesteld geweest al erg lang niet mee is dit om dat ik me eisprong krijgt of dat ik nu binnen paar dagen ongesteld kan worden Wie weet dit
LeonardN
2 maanden geleden
Is dat niet gewoon
https://www.degynaecoloog.nl/onderwerpen/vaginale-afscheiding
LlV
een maand geleden
Het lijkt mij normale afscheiding. Het kan zijn dat je net voor je ovulatie zit, dan wordt het vaak wat meer. Op de dag en na de dag van je ovulatie is je afscheiding doorzichtiger en erg slijmerig. Het kan zijn dat het geen verband houd met de buikpijn/misselijkheid natuurlijk. Wanneer je last blijft houden van buikpijn en misselijkheid bel dan de huisarts.
Ster10
een maand geleden
Ik ben nog niet mee ongesteld geweest dus lijkt me niet dat dat kan zijn ik ben nog niet mee ongesteld geweest via graag prive
Manono
een maand geleden
Heb je al een zwangerschapstest gedaan? (Om dit in ieder geval uit te sluiten)

Geef als eerste antwoord