Heb ik een miskraam gehad? Kan de dokter dit zien?

Ik heb allerlei symptomen gehad die wijzen op een miskraam. Echter wist ik niet dat ik ( eventueel) zwanger was. Kan de dokter zien of ik een miskraam heb gehad?

Pieterke
5 maanden geleden
Ga sowieso even naar de dokter.
Ritsuka
5 maanden geleden
Ga inderdaad sowieso naar de dokter.
SimonV
5 maanden geleden
Soms kan het enkele weken duren voordat je ziet of er een miskraam heeft plaatsgevonden.
https://www2.hse.ie/conditions/miscarriage/confirming-miscarriage/

Geef als eerste antwoord