Is her normaal dat je been beweegt door hartslag?

Stel iemand zit met zijn benen over elkaar is het dan normaal dat de voet van de bovenste been meebeweegt met de hartslag of is dat een slecht teken?

9 maanden geleden
1.3K
TurfGraver
9 maanden geleden
Dat is normaal.

Antwoorden (1)

Er is doorbloeding in de voet, dus als je voet daarop (nauwelijks) reageert, dan is dat normaal. Als je voet daar heftig op reageert, dan is dat niet normaal.
9 maanden geleden