Plotseling witte bult/vlek bij lip wat kan dit zijn?

Ik lag net op bed en ik had me mond ff aan me shift afgeveegd (kan toeval zijn) maar daarna voelde ik een irritatie onder me mond en toen maakte ik een foto en had ik een hele witte vlek met rood eromheen onder me mond en het was echt binnen een paar seconden best groot. Ik heb een afbeelding erbij gezet maar weet iemand wat zit kan zijn?
Ik bedoel shirt*

Picture for question
11 maanden geleden
2.7K
joro
11 maanden geleden
Gebruik je toevallig een nieuw wasmiddel? Zo ja, dan kan het zijn dat je voor een bepaalde stof allergisch bent.

Geef als eerste antwoord