als er een röntgenfoto gemaakt wordt waar niet je rug opkomt, dus bijvoorbeeld alleen je hoofd/armen/benen etc dan mag je elke bh aan. Komt je rug er wel op mag je geen bh aan met beugel. Sportbh mag wel. Hemdje mag ook.
een jaar geleden
Lien101010
een jaar geleden
In dit geval is het dus de slokdarm en weet ik het niet 100% zeker aangezien de slokdarm iets boven je bh zit. Ik zou voor de zekerheid een sportbh/hemd meenemen. Je krijgt voor de foto gemaakt wordt de gelegenheid om om te kleden dus dan kun je het dan navragen en je omkleden.
Nee. Je mag geen kleding of sieraden dragen waarin metaal is verwerkt. Een beugelbeha moet dus uitgedaan worden. Kies als je liever wel een bh draagt een sportbeha die ruim valt, die wel steun geeft maar niet snoert.
Amadea
een jaar geleden