Geneest mijn wond wel?

Ik ben 2,5 week geleden gehecht door een wond op mijn been. Nu zijn de hechtingen er bijna een week uit en blijft de wond open. Is dit normaal? Of moet ik langs de dokter gaan. Er komt geen pus uit maar wel geel/oranje vocht.

een jaar geleden
1.4K
ronron1212
een jaar geleden
Als je het niet vertrouwd ga langs de dokter
tinus1969
een jaar geleden
De huisarts kan die wond ZIEN - en dat is nodig.
Ritsuka
een jaar geleden
Laat de huisarts er naar kijken
Marian
een jaar geleden
Nou het is niet goed dat een wond nog open is en er vocht uit komt. Was de wond ook al open bij het verwijderen van de hechtingen?
Z512099
een jaar geleden
Het gele oranje vocht is pus.

Antwoorden (1)

dat zou volgens mij wel een van de eerste tekenen zijn dat het begint te ontsteken ik denk wel dat je naar de doctor moet gaan voor een check
een jaar geleden