Buikvet en lovehandles verliezen zonder af te vallen... hoe doe ik dat?

Ik wil eigenlijk niet afvallen, enkel mijn buikvet en lovehandles kwijt (natuurlijk, als er dan wat kilo's minder zijn oké, maar dat is dus niet het eerste doel omdat ik met dunner worden ook minder stevig word).
Als ik minder ga eten, val ik af en dat wil ik dus niet.
Sporten, oké, maar ook daarvan val ik af want ik verbrand calorieën.
Hoe kan ik dat vet verliezen zonder persee gewicht te verliezen?

2.2K
Inekez1
een jaar geleden
Meer sporten en dan vooral ook krachttraining doen, zodat je stevigere spieren krijgt. Je hele lijf komt dan meer in balans, in plaats van dunne armpjes en beentjes met een bol buikje.
liveisgreat
een jaar geleden
ik ben in feite redelijk in proportie, zandloper. Buik, lovehandles maar ook zwaardere boezem gekregen. Alleen die lovehandles zijn echt teveel en ook mn buik mag wat platter. Voor dat laatste sport ik al, maar zelfs toen ik 10 kg magerder was kon ik niet meer in mn kledij. Lovehandles en raar genoeg ook een soort vet aan mijn maag. Iedereen vond me er oud uitzien...dus niet leuk.
Het is dus zeker niet zo dat ik een appelfiguur heb met dunne armen rn benen.
Ritsuka
een jaar geleden
Meer krachttraining inderdaad, en zorgen dat je genoeg eiwitten op een dag eet voor spieropbouw. 100 gram per dag is een mooi streven.
BonBonvanJohn
een jaar geleden
Met alleen krachttraining en eiwitten kom je er niet. Met het kweken van spieren gaat er geen gewicht af, het komt er eerder bij. Hier komt het belang van gezond en gevarieerd voedsel om de hoek kijken. 2 stuks fruit per dag en veel water, grofweg tussen de 1.5 liter en 3 liter per dag afhankelijk van je huidige gewicht

Geef als eerste antwoord