Weet iemand wat deze bultjes op mijn vingers zijn? Het jeukt ontzettend

Weet iemand wat dit is? Het jeukt ontzettend, al verschillende zalfjes geprobeerd maar niets helpt. Huisarts weet ook niet wat het is....
*dit plaats ik namens mijn vriendin

Picture for question
5.7K
SimonV
een jaar geleden
Gek dat de huisarts je dan niet doorstuurt naar de dermatoloog.
Je kunt hier voor € 39,- direct advies krijgen.
https://www.skindr.com/
(zeer goede reviews)
Amadea
een jaar geleden
De vermelding dat je ze 's ochtends ontdekt doet mij vermoeden dat het met jouw beddengoed te maken heeft. Ben jij allergisch voor het materiaal daarvan, voor een nieuw wasmiddel, of huist er ongedierte in?

Geef als eerste antwoord