Hoe kom je van uitstulpend vet boven de navel af?

Onder de navel weinig, ook redelijk dunne benen, wel dikke armen. Iedereen vraagt of ik zwanger ben, omdat ik door scoliose ook nog eens een bolling in de onderrug heb naar voren toe. Ik ben er helemaal klaar mee. Niks helpt.En ik ben ongewenst kinderloos, dus die vraag steeds is ook heel pijnlijk.
Overigens leef ik vegetarisch; ik wil veganistisch, maar dat lukt niet zo goed.

een jaar geleden
2.1K
Pieterke
een jaar geleden
Kun je Zumba dansen? Ik deed dit jaren geleden een paar weken en raakte een paar cm buikvet kwijt. Ik moest toen helaas stoppen vanwege een longinfarct. Ik deed het via filmpjes op You Tube. Misschien heb jij daar ook wat aan.
tinus1969
een jaar geleden
Wat zegt de huisarts er van? Wat is je lengte en gewicht? Vegetarisch eten helpt niet tegen overgewicht.

Geef als eerste antwoord