Wat kan ik doen aan knieproblemen?

Hallo, ik ben 2jaar geleden gevallen en heb nog steeds enorm last van mijn knie.
Ik heb al zoveel gehad: mri scan, röntgenfoto, fisio, sportarts, orthopeed, andere artsen, kijkoperatie en er is niks te vinden het enige wat er is gevonden is als ze mijn enkel draaien verschiet er iets tussen mijn knie een mijn scheen. Verder heb ik last van heel veel kniepijn aan de zijkant bijna hele dagen lang en op andere plekken in mijn knie.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

vooral lekker laten rusten en misschien naar fisio gaan