Wat veroorzaakt spierpijn in eetstoornis herstel (all-in)?

Ik ben nu 1 week in eetstoornis herstel (all-in) ik eet veel meer en probeer mijn cravings te accepteren. Hoe dan ook deze 2 dagen heb ik plots last van spierpijn overal in mijn lichaam (als ik er op druk of lig ofzo ) is dat normaal en waardoor komt het?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.5K
tinus1969
2 jaar geleden
Wat zegt je behandelaar/therapeut?
goev
2 jaar geleden
Ben je in behandeling voor anorexia of overgewicht? Als je eerder teveel at, kan het even duren voordat je lichaam gewend is aan het aanboren van andere energiebronnen.
Overigens kan het eten van meer vetten of eiwitten helpen de cravings te verminderen.
Amadea
2 jaar geleden
Lees maar bij https://www.startpagina.nl/v/gezondheid/lichamelijke-klachten/vraag/399643/spierpijn-doordat-aankomt-anorexia/

Antwoorden (1)

Meestal is dat door gebrek of aan teveel van iets
Je lichaam ondergaat veranderingen en moet zich daarvan herstellen het kan ook een verstopping zijn als.je veel last hebt van buikpijn bij mijn werkt een maaltijd waar ruim olie in is gebruikt (olijf olie) prima spoelt goed door maar ook goed drinken

Zou wel zeggen als.dit lang aanhoud raadpleeg de huisarts of bel wanneer mogelijk is de huisarts op voor vragen