Wat zijn die bultjes in mijn lies?

Ik heb dus sinds een tijdje last van rode bultjes in mijn liezen en die lopen tot mijn billen. Ik weet dat ik nog strak en oud ondergoed draag, maar kan dat uberhaupt bultjes veroorzaken?

1.2K
tinus1969
3 jaar geleden
Zonder foto niets van te zeggen en sowieso een vraag voor de huisarts.

Antwoorden (1)

Strak ondergoed, wat niet (helemaal) goed zit, kan inderdaad bultjes (huidirritatie) veroorzaken. Zeker in je liezen waar veel wrijving is als je loopt of fietst, bukt of op een andere manier beweegt. Gun jezelf als het een beetje kan goed ondergoed, dat is niet zo heel duur.