Kun je je penis niet chirurgisch laten vergroten?

Ik heb veel dingen gelezen op internet helaas allemaal van 10 jaar terug. Ik ben 20 jaar en heb een stijve penis van 12.5-13cm. Ik heb1 maand geleden seks gehad met een meisje die zei dat mijn piemel klein is (vandaar dat ik hem heb opgemeten). Ik wil hem graag vergroten naar minstens 14.5-15cm om mijn zelfverzekerdheid terug te winnen. Nu heb ik gelezen dat er penis extenders zijn die redelijk lijken te helpen. Is dit echt zo? Zijn er mensen die het kunnen afraden of zijn dit allemaal fabels? Alvast bedankt

2.6K
Ritsuka
3 jaar geleden
Het gaat niet om de grootte, maar wat je ermee doet. Je kunt kijken naar standjes waarbij je dieper kan penetreren, als je partner dit prettig vind.
lisavo
3 jaar geleden
je hebt een prima lengte penis. ik zou me geen zorgen maken. gewoon goed oefenen!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Zie link voor bron:
Voor een internationale studie naar de gemiddelde lengte van de penis zijn 15.000 mannelijke geslachtsdelen opgemeten. Aan de hand van de meetresultaten is nu vastgesteld hoe lang de gemiddelde jongeheer in slappe en stijve toestand is. Daarmee is de eeuwige vraag 'ben ik normaal?' eindelijk wetenschappelijk beantwoord.
Slap: de gemiddelde man heeft een slappe penis van 9,16 centimeter lang, met een omtrek van 9,31 centimeter.
Stijf: in stijve toestand groeit de gemiddelde penis uit naar 13,12 centimeter, met een omtrek van 11,66 centimeter. Volgens dit onderzoek is de lengte van je penis dus rond het internationale gemiddelde.
Ik zou me geen zorgen maken over de lengte van je penis en je zelfverzekerdheid gewoon proberen terug te winnen ondanks deze opmerking van één meisje.

Antwoorden (1)

Ja dat kan. In Nederland echter wordt dat in de regel niet gedaan met een penis die groter is dan 6 cm, daarnaast is het resultaat vaak een tegenvaller. Ook is de vergroting enkel zichtbaar in slappe toestand, niet in stijve toestand.

Penispompen kunnen icm een penisring een tijdelijk effect geven.

Een beter idee is het dus om je probleem als een psycologisch probleem te zien. En vooral in jouw geval een incorrect probleem. Je hebt namelijk een penis die in stijve toestand ongeveer gemiddeld is.
https://www.quest.nl/mens/gezondheid/a25452529/gemiddelde-lengte-penis/
Stijf: in stijve toestand groeit de gemiddelde penis uit naar 13,12 centimeter, met een omtrek van 11,66 centimeter.