Ik heb last van mijn lies beknellend gevoel en heb veel darmproblemen. Wie weet wat dit kan zijn?

Ik moet soms 6 keer maar toilet.
Ook strekt de pijn zich uit naar de hele linkerkant.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
3 jaar geleden
Bel de huisarts
Pieterke
3 jaar geleden
Hier moet je mee naar de huisarts!
SimonV
3 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk, maar het is geen antwoord op de vraag.
Amadea
3 jaar geleden
Mogelijk weet jouw huisarts dat te bepalen. Of anders kan hij (zij) jou naar een specialist doorverwijzen. Het lijkt mij van belang dat jij er op korte termijn naar laat kijken door iemand die medisch geschoold is!
Amadea
3 jaar geleden
Het is echter wel degelijk het antwoord op de vraag "Wie weet wat dit kan zijn?". Een ander antwoord valt hier niet op te geven!
Pieterke
3 jaar geleden
@SimonV: Het is ook geen antwoord maar een reactie op een vraag waar geen antwoord op te geven is.
SimonV
3 jaar geleden
@Pieterke: mijn reactie sloeg op het antwoord van Amadea dat naar reacties is verplaatst. Niet op jouw prima bijdrage.
@Amadea: je bedoelt dat jij er geen antwoord op weet. Op GV is soms een huisarts actief die hier wel iets zinnigs over zou kunnen zeggen. Maar ook deze gebruiker zal jouw reactie onder het antwoord plaatsen, wat dat betreft klopt je advies als een bus.

Antwoorden (1)

Hoi Kees, ik zou hier idd mee naar de huis arts gaan. Ik had een vergelijkbaar iets denk ik alleen hoefde ik niet 6x naar de wc. Maar het lijkt mij een liesbreuk? Ga er iig mee naar de huisarts!