Hallo ik ben een jongen en ik heb witte afscheiding (ik denk dat het smegma is)daaronder is het rood?

Ik douche elke dag alleen het blijft steeds terug komen. Het rode gedeelte is het gedeelte onder de eikel. En soms jeukt het ook nog. Kan iemand helpen ?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
3 jaar geleden
De huisarts kan je helpen
Utrecht
3 jaar geleden
Als je elke dag tijdens het douchen je voorhuid helemaal naar achteren haalt en je eikel goed met water spoelt, zou er geen witte afscheiding moeten zijn/komen. Rood komt van de irritatie van de gevoelige huid daar.
Het kan zijn dat je vanwege pubertijd extra afscheiding hebt; evt. kan je dan 'sochtends of 's avonds nog een keer extra onder de kraan (wastafel) alles schoonspoelen.
Blijft het probleem; dan even naar de huisarts.
Oh; voor het geval dat; na het masturberen zeker alles goed schoonspoelen ;-).

Antwoorden (2)

Elke dag de eikel goed schoon houden en als hij geïrriteerd blijft LICHT insmeren met een vettige crème. Verzacht dan vanzelf.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het zou best wel een schimmelinfectie kunnen zijn (komt wel meer voor). Dit kan komen door het te veel wassen met zeep. Hierdoor haal je de zuurgraad omlaag waardoor schimmels kunnen groeien. Ga er mee naar je huisarts, je bent absoluut niet de eerste........Een zalfje en je bent er met een paar dagen vanaf.