Ik schaam me hier heel erg voor maar mijn vagina zit helemaal vast met wit slijm is dit erg?

Ik zou echt dankbaar zijn als iemand mij kan helpen!
Mijn vagina zit vol met wit slijm het zit er al een maand ik was mijn vagina goed maar het wilt niet weg gaan wat kan ik doen?
Ik zou echt dankbaar zijn als iemand me kon helpen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.9K
Amadea
3 jaar geleden
Met de informatie die op https://www.gezondheidsnet.nl/ziekten/vaginale-afscheiding-witte-vloed weet je waarschijnlijk voldoende.
anneliez
3 jaar geleden
je bedoelt met goed wassen toch niet dat je met zeept wast he?Zeep is slecht voor je vagina, allen water is voldoende
Pieterke
3 jaar geleden
Was je je met zeep? Dan niet meer doen. Je moet alleen water gebruiken.
Wat je zou kunnen proberen is het volgende. Het klinkt raar maar het is een heel oud huismiddeltje en werkte bij mij heel goed toen ik daar klachten had, andere dan jij, ik had veel jeuk, maar wie weet helpt het bij jou ook:
:Smeer je vagina een paar keer per dag in met yoghurt en doe dat gedurende enkele dagen. Het kan zijn dat juist door het wassen met zeep de zuurgraad in je vagina is veranderd en dat kan ook witte vloed tot gevolg hebben. Het maakt voorzover ik weet niet uit welke yoghurt je gebruikt, alleen niet die met vruchtensmaak.

Antwoorden (1)

Dat is waarschijnlijk witverlies/witte vloed/vaginale afscheiding ( en wie weet hoe veel namen er nog voor zijn in de dialecten )
Iedereen heeft het wel een beetje. En op zich is het niet abnormaal.
Het kan ook veranderen in hoeveelheid indien je zwanger bent, menopauze, nieuwe anti-conceptie...

Wel kan het zijn dat het plots veel meer hebt dan normaal ( of de geur, kleur is anders ) dan kan het misschien wel eens goed zijn om naar een arts te gaan. Plotse opstoten van de afscheiding kunnen wijzen op een SOA of op een infectie ( schimmel of bacterie ).
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dankjewel voor de hulp!