Niet naar het toilet kunnen?

Ik beweeg elke dag ik fiets ik loop beweeg de hele dag ik eet gezond eet fruit bruinbrood en granen maar niks werkt ook drink ik gewoon genoeg

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
4 jaar geleden
Dat lijkt mij iets voor de huisarts
tinus1969
4 jaar geleden
Wat bedoel je met ‘niet naar het toilet kunnen’? Niet elke dag ontlasting?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Koffie werkt goed op de stoelgang
Pieterke
4 jaar geleden
Als je minder dan 1x per 3 dagen ontlasting hebt, ga dan naar de huisarts. 1x per 3 dagen is nog normaal. En ga sowieso naar de huisarts als je er veel hinder van ondervindt.

Antwoorden (1)

Probeer het een keer met een dulcolax-capsule (bisacodyl) en extra drinken. Lukt dat niet ga dan naar de huisarts.