Al maanden buikpijn en misselijk wat kan dit zijn?

Sinds februari 2019 heb ik buikpijn. Eigenlijk altijd in mijn boven buik. Daarbij ben ik ook vaak erg moe en ook erg misselijk. Ook af en toe diaree. Ben hierdoor ook al bijna een jaar niet naar school geweest. Ik heb veel verschillende onderzoeken gehad (echo, mri, maagonderzoek, ontlasting onderzoek en bloed onderzoek) elke keer niks uitgekomen. De wanhoop is me dus een beetje naarbij. Niemand die weet wat het is en het word ook niet beter. Wat kan dit zijn ik hoop echt dat iemand hier ervaring mee heeft en dus weet wat het kan zijn. Zodat ik mijn leven weer kan oppakken. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K
MasterSword
4 jaar geleden
Ik krijg buikpijn van Sucralose (E955)
Als ik niet oplet wat ik eet of drink,
dan lig in later op bed van de buikpijn. kunt het proberen het te vermeiden.
baadt het niet, dan schaadt het niet.
( kijk, maar is of het in producten zit die je koopt. )
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
Misschien spastische darmen ?

Antwoorden (2)

Je bent blijkbaar al een hele tijd door de medische molen geweest; gezien de scans die allemaal gemaakt zijn. Wellicht heb je om een of andere reden een soort stress door gebeurtenissen op school of thuis. Denk daar eens over na en ga dat dan ook bespreken met je huisarts.
Kijk eens op onderstaande links en denk er over na.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Naast dat buikklachten kunnen komen door iets lichamelijke kan het ook komen door iets geestelijks. Aangezien je al behoorlijk wat onderzoeken hebt gehad op lichamelijk niveau is het misschien een idee om met je huisarts te bespreken of een gesprek met een psycholoog mogelijk is. Denk hierbij aan bijvoorbeeld aan stress en angst. Ondanks dat je dit misschien zelf niet zo ervaart kunnen stress of angst ook onderbewust aan wezig zijn en veel klachten met zich meedragen die zich in lichamelijke klachten uiten. Sterkte in elk geval en ik hoop dat je een oplossing gaat vinden!