Waarom laat ik altijd scheten als ik honger heb?

Vreemde vraag... Waarom laat ik scheten als ik honger heb? Door de dag los ik er redelijk weinig, denk ik. Maar als ik honger krijg, kan ik me niet meer inhouden... Iemand een idee aan wat dit kan liggen

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (1)

Als je honger hebt, worden signalen van de hersenen naar de maagcellen gestuurd om zuur te produceren en alles gereed te houden om voedsel te ontvangen.
Wanneer je op dit moment niet eet, zal je maag protesteren. Dit kan gebeuren door krampen, darmgeluiden of scheten te produceren.
SimonV