ik heb al een paar dagen pijn in, achter en boven mijn rechteroog wat kan dit zijn,?

ik heb ook soms een pijnlijk kloppend gevoel

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K
ronron1212
4 jaar geleden
Ga naar je huisarts
Pieterke
4 jaar geleden
Hoer moet je echt mee naar de huisarts.
Pieterke
4 jaar geleden
Moet natuurlijk Hier zijn.
Ritsuka
4 jaar geleden
Bij mij is dit wel eens door vermoeidheid. Maar na een paar dagen zou ik naar huisarts gaan.

Antwoorden (1)

kan mogelijk zijn een bijholte ontsteking, die zit bijna tegen je oog aan, ook dat pijnlijk kloppend gevoel wijst er op. Maar even langs een dokter