Al 1 maand hoesten met slijm maar ik ben niet ziek, moet ik naar de dokter?

Het begon uit het niets en is nog steeds het zelfde als eerst, ben niet verkouden of iets en ben niet begonnen met aparte dingen eten of drinken, weet iemand wat ik moet doen en hoe het weg gaat

Het beste antwoord

Je kunt maandag de huisarts of assistente even bellen. Als je al een maand hoest zonder echt ziek te zijn is een check misschien wel goed. Ook geruststellend voor je.
Een maand is al best lang.
Via de telefoon kun je je klachten uitleggen en dan zal de assistente (of dokter) bepalen of je even langs moet komen.
Beterschap!