Wat kan ik doen tegen puistjes op mijn billen?

Al een hele tijd bezig met het smeren van creme tegen puistjes op mijn billen. Naast dat ik mij er voor schaam, doet het soms ook best zeer. Wie heeft DE tip om hier wat tegen te doen, want ik wil ook mooie billen hebben

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
4 jaar geleden
Laat de huisarts er eens naar kijken, mogelijk maakt je smeersel het erger.
Kristal
2 jaar geleden
Het kan ook komen doordat je misschien te strakke (spijker-)broeken draagt?
Dat weet ik natuurlijk niet, maar daardoor zouden de haarvaatjes op je billen kunnen gaan ontsteken.

Antwoorden (1)

Geen idee wat jij voor puistjes op je billen hebt.
DE tip kan ik je zo geven, pijn is niet fijn en daarom moet je naar de huisarts gaan.
Schamen voor de huisarts is echt niet nodig, deze heeft alles al gezien en behandeld, Moet wel even kijken wat jij precies hebt en dan kunnen we (nou ja) aan jouw mooie billen werken. Bewegen en gezond eten, maar wellicht doe je dat al.

Gewoon even bellen met de huisarts, afspraak maken en verder niets. Smeren met een crême waarvan je niet weet hoe of wat ... nou het werkt niet, zeg je, dus beter voor goed advies naar de huisarts.
Sicces @Gezond17