Hoeveel kans dat ik afgekeurd word op versleten nekwervels?

Hallo,

Ik ben een man van bijna 40 jaar en heb de laatste jaren veel pijnklachten aan mijn nek.
Er is gebleken dat ik slijtage bij verschillende wervels heb.
Bedankt voor het lezen.
Groet midosat

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.7K
Ritsuka
5 jaar geleden
Dat moet een arts bepalen
Amadea
5 jaar geleden
En het hangt ook nogal af van het soort werk waar jij voor opgeleid bent.
tinus1969
5 jaar geleden
Klein; tenzij je werkelijk geen enkele vorm van werk meer doen. Dan ben je niet alleen arbeidsongeschikt maar kun je bv ook geen huishouden meer doen.
LeonardN
5 jaar geleden
Afgekeurd voor wat?

Antwoorden (1)

Pijnklachten alleen zijn geen reden om afgekeurd te worden. Het gaat erom of je nog werk kunt doen - je eigen werk, wat je doet of deed en / of waarvoor je bent opgeleid, óf ander, bijv. lichamelijk lichter werk. Dat is t.z.t aan het UWV, de arts en de arbeidsdeskundige, als je lange tijd (dat was altijd 2 jaar?) ziek bent.