Hoe liggen de kansen op herstel van een Jefferson fractuur?

Het gaat om een breuk in de eerste nekwervel ofwel de Atlas. Vraag het de chirurg zou je zeggen, maar die zeggen helemaal niets. Nog niet eens wat de gevolgen kunnen zijn of een hint of het om weken of maanden gaat.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Geen operatie, wel een gigantisch grote Brace, die er dag en nacht om moet blijven.

Het beste antwoord

Herstel is goed. Als je nekbandje omdoet is het 2maanden ongeveer. Als je helaas geopereerd bent kan het iets langer duren.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Jij suggereert dat het eenvoudig is. In hoeverre heb jij hier verstand van?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Tanja, bedankt, geeft de burger moed, er is geen operatie, twee maanden, tot half mei zeg maar dus nog voor het begin van de zomer.