Is er een manier om kleiner te worden?

Ik ben nu bijna 2meter maar ik ben nog niet eens uitgegroeid en nu kom ik er achter dat mijn droom auto niet zo veel beenruimte heeft. dus als dit zo doorgaat pas ik straks niet meer in mijn droom auto.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee die is er niet. Gewoon een andere auto kopen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
misschien kan je een middeleeuws martelwerktuig gebruiken :)
Ritsuka
5 jaar geleden
Je wil dus je lijf levenslang laten verbouwen/verminken voor 1 auto. Ik zou nog eens nadenken over waar je prioriteiten liggen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Stijneman01, Met het klimmen der jaren verandert ook vaak je smaak. Wat je nu mooi vindt, vind je over twee jaar misschien wel afschuwelijk. Gewoon doorgaan met dromen, wie weet wordt er intussen wel een nieuwe droomauto ontworpen.

Antwoorden (1)

Nee die is er niet, Je benen laten inkorten is nogal rigoureus en daar zal men echt niet aan meewerken. Je zl je toekomstvisie wat auto betreft moeten bijstellen
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ zie zo gauw geen andere oplossing.