Kun je je hak kneuzen?

Twee weken geleden heb ik met zwemmen mijn hak gestoten aan de rand in het water aan de kant waar je er ook uit kan. Die dag werd het op de plek van stoten wat blauw en wat dik. De dagen erna zwelde mijn hele hak op en nam de grootte van de blauwe plek ook toe. Nu zijn de blauwe plek en zwelling weg maar ik heb nog steeds best veel pijn met lopen. Het gaat trouwens om de onderkant van de hak (onderkant van de voet).
Weet iemand wat ik hiermee moet? Gewoon rusten of even naar de dokter?

Heel veel liefs

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (1)

Twee weken geleden je voet gestoten : zwelling, blauwe plek en pijn.
"Nu zijn de blauwe plek en zwelling weg maar ik heb nog steeds best veel pijn met lopen."
Het kan flink gekneusd zijn, maar dat kan de huisarts vertellen. Maak liever een afspraak voor de zekerheid.
Ja je kunt ook je hiel / hak kneuzen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Super bedankt! Ik heb even contact gehad met de huisarts en het is inderdaad flink gekneusd. Even rustig aandoen dus en dan zien we weer verder. Bedankt voor de reactie :)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Graag gedaan!