Heb ik een bloeduitstorting of is het iets anders?

Ik heb een rood vlekje op mijn hand bij mijn pink rond de knokkel, en als ik er op druk wordt hij huidskleur en zodra ik loslaat wordt het weer rood (lijkt alsof er bloed bijstroomt) ik heb dit al een paar maanden, en sinds kort ontdekt dat ik er ook 1 hele kleine op m'n middelvinger heb en 1tje op m'n arm en 1tje in m'n handpalm.. zijn dit bloeduitstortingen? Of iets anders ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Het kunnen kleine bloeduitstortinkjes zijn. Misschien ergens gestoten aan een klein puntje? Als je bloedverdunners gebruikt (anticoagulantia) krijg je dat heel gemakkelijk. Ik zou mezelf met zoiets niet zo druk maken, maar als jij je zorgen maakt gewoon even naar de huisarts gaan.