Op welke stoel of ander ding kun je zitten zonder met pijn op te staan?

Beste mensen,

14 dagen terug stapte ik met enorme rugpijn uit bed. In de loop van de week is het minder geworden, maar met name als ik uit bed stap of gezeten heb is het pijnlijk. Als ik uit bed stap duurt het een viertal uren voordat het weer wat soepel loopt. Als ik gezeten heb dan sta ik op en is de pijn weer aanwezig en gaat ie weg als weer even loop. Is hier iemand die een idee heeft waar je wel goed op zit zonder met pijn op te staan? Zou zo'n grote bal die ze gebruiken bij sport iets zijn? Ik word zo moe van die pijn steeds.

v gr Gonna

Antwoorden (1)

Een ergonomische stoel is een goede optie. Deze stoelen zijn ontworpen om je lichaam in een comfortabele positie te houden, waardoor je minder kans hebt op pijn. Kies een stoel met verstelbare armleuningen, rugleuning en zitting om je lichaam optimaal te ondersteunen.
Bronnen:
2 maanden geleden