Volgens mij heb ik een steenpuist op m'n bil. Ik heb nog nooit eerder een steenpuist gehad dus heb geen idee wat ik moet doen. Iemand tips?

Heb m al een paar weken en de kleur is zwart/paars

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Wat je moet doen is : Afblijven, niets doen.

Een steenpuist gaat steeds meer pijn doen naarmate hij rijpt.
Dat betekent dat de puist groter wordt en echt pijn gaat doen. Als je denkt nu doet 't echt erge pijn, bel dan de huisarts en maak een afspraak.

Een paar weken al en zwart/paars van kleur. Dat klinkt als rijp, maar je zegt niet dat het pijn doet!? Kan je er nog op zitten?

Bel morgenochtend even de ha praktijk en maak beter een afspraak meteen. De huisarts kan bepalen wat er nu gedaan kan of moet worden.