Welke symptomen krijg je als je melk drinkt dat 1 week open in de koelkast stond?

Ik heb vanmorgen magere melk gedronken, die was 1 week geleden open geweest en dan hele week in de koelkast gestaan. Nu vanmorgen werd ik wat flauw en beetje duizelig. Ik heb ook last van winderigheid en veel naar de wc gaan voor ontlasting. Deze stinkt dan hard en is nogal plat. Ik heb zo een gevoel dat ik diarree heb. Komt dit door de melk of.. Zo ja hoe komt dat dan?

Toegevoegd na 2 minuten:
Of kan ik lactose intolerant zijn geworden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
7 jaar geleden
was de melk over datum? Melk blijft wel even goed in de koelkast hoor. Even er aan ruiken, kijken hoe het er uit ziet, en een beetje proeven, en dan kan het vaak nog prima.
Ritsuka
7 jaar geleden
ben je trouwens nog met die vezels en kruidenmix bezig uit je vorige vraag? Ik denk eerder dat je klachten daarvan komen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als het niet meer goed was (ook een beetje niet goed) had je het al geroken voor je een slok had genomen en ma de 1e slok zeker geproefd. Bedorven melk merk je ala minuut.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Melk was nog goed, en ja ik gebruik die kruidenmix en vezels nog
Ritsuka
7 jaar geleden
stop eens met die vezels en kruidenmix en kijk of het daarna beter gaat. Die melk was zoals genoemd waarschijnlijk nog wel goed.

Antwoorden (1)

Als die melk echt bedorven was geweest had je echt niet meer dan een slok genomen, zure melk is vies. En melk blijft echt wel een tijd goed. Ik heb zo het idee dat de angst om ziek te worden, bij jou al zorgt voor buikpijn en draaierigheid. En omdat je er zo mee bezig bent voel je alles extra