Weet iemand wat je kan doen tegen verstoorde huidzenuwen?

Beste Mensen,

ik heb achter mijn schouderblad een stukje huid waar de huidzenuwen verstoord zijn. Het lijkt alsof er mieren door dat stukje huid lopen. Soms brand het en andere keer lijkt het alsof er in geknepen word.

Het is niet aan een stuk door, maar wel geregeld. Ik schuur dan tegen een kozijn en even helpt dat, maar dan komt het weer terug. Valt me wel op als ik intensief gepumpd heb met bepaalde bewegingen het erger word.

Weet iemand of daar iets tegen te doen is? Ik zie hier namelijk niets over op internet.

vr gr Gonna

Antwoorden (1)

Om verstoorde huidzenuwen te behandelen, is het belangrijk om een arts te raadplegen. De arts kan je medicijnen voorschrijven om de pijn te verlichten en de zenuwen te herstellen. Fysiotherapie kan ook helpen om de zenuwen te versterken.
Bronnen:
5 maanden geleden