Wat zijn deze grijze vlekken in mijn nek?

Ik zie geen patroon in het verschijnen van deze vlekken. Ik heb al geprobeerd om geen sieraden meer te dragen, maar ze blijven komen. Wat kan dit zijn? Ik ben 17 jaar en ben 51 kg, ik denk echter niet dat het aan mijn gewicht ligt want dat is niet veranderd voordat het begon.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.9K
Amadea
8 jaar geleden
Misschien een allergische reactie op een nieuw wasmiddel? Of bijvoorbeeld het materiaal van de das die je dagelijks om je nek hebt als je naar buiten gaat.
Erna55
8 jaar geleden
Is het precies de plek waar je je kettinkje droeg ?

Antwoorden (1)

Het kan een alergische reactie zijn op een trui of een sjaal. Probeer aftewissellen met kledings stuken en kijk of het bij een bepaald kleding stuk minder wordt. Als het langer aan houd zou ik wel even langs de huisarts gaan.